مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه ؟ پیشرفت برای من مهم است !

یووه ؟ پیشرفت برای من مهم است !

مدیران یوونتوس اقدامات برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات را شروع کرده اند و گویا کم و بیش مذاکراتی هم با بازیکنان مورد نظر انجام شده است. یکی از بازیکنانی که مدنظر یوونتوس است، هنریک میختاریان هافبک 27 ساله دورتموند می باید.

 

بازیکن ارمنی که یووه چند فصلی بدنبال جذبش بوده و پیش بینی می شود در فصل آینده در این تیم بازی کند. میختاریان امروز در مورد احتمال جدایی اش از دورتموند و پیشنهاد یووه گفت:

 

من از حضور در دورتموند بسیار خوشحالم، فصل فوق العاده ای را در این تیم داشتم و می خواهم به خوبی هم آن را تمام کنم. اینجا همه چیز برای داشتن یک پایان خوب در انتهای فصل مهیا است.

 

پیشنهاد یووه؟

 

ممکن است در فوتبال هرچیزی تغییر کند، در زندگی هم چیزی غیرممکن نیست و نمی توان با اطمینان کامل از شدن یا نشدن صحبت کرد، به همین دلیل من فعلا ترجیح می دهم درباره یووه و هیچ تیم دیگری صحبت نکنم.

 

میختاریان ادامه داد:

 

برای من سری آ، لیگ برتر و یا لالیگا فرق زیادی ندارد و تا تابستان منتظر خواهم ماند. اینکه یووه پیشنهاد داده باعث غرور است ولی باید بررسی کم و ببینم می توانم به چه تیمی بروم و عملکرد بهتری از تیم فعلی داشته باشم، مهم برای من پیشرفت کردن در فوتبال است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: